التخطي إلى المحتوى الرئيسي

روايات عن الحب| طفلتي

روايات عن الحب| طفلتي

روايات عن الحب| طفلتي
روايات عن حب| طفلتي


روايات عن الحب 

اليوم سنستعرض في موقع سمو الامير قصة من قصص حب عربيه ، وهي من احسن قصص الحب ، وهي من تصنف من قصص حب ووجع ، فهذا النوع من قصص حب رومانسية يجعلك تدخل بداخل القصه لانها قصه كالمحادثه ، واذا رأيت ان الروايات عن الحب هذه تعجبك لا تنسي مشاركة هذه ال قصص رومانسية ، هيا لنبدأ فالقصه تحت تصنيف " قصص حب " ...

" طفلتي" قصص حب وغرام


-حيلك حيلك عيدي تانى الآيه دي كدا 
=احم "وجعل بينكم مودة وغحمه " 
-غحمة ايه بس ، اسمها رحمه قولي رررررر وطلعي لسانك 
=غغغغغغغه 
-هههههههههه همووت رررررره
=ع فكره انت باغد اوي ومبتعملش حاجه غيغ انك بتتمألس عليا، وقوم بقى من جنبي ، مش مكمله
-لا خدي خدي هتروحي فين 
=همشي
-هتمشي فين 
=اوضتي
-هههههه طب تعالي بس اقولك كلمه 
=لا مش عايزه منك حاجه
-طب تعرفي ، احلى حاجه فيكِ لدغتك دي ، تقريبا هي اللي بتصبرني ع صعوبة الايام ، بحسك بنتى قبل متكوني مراتى 
=هيييح وايه كمان..!
-وايه كمان يا واد يا انس وايه كمان ! حفظتى الورد بتاعك ولا مستنيانى اديكِ كلمتين ف جنابك الاول 
=كنت بتقولى انك جعان مش كدا خمس دقايق واحضرلك الاكل يا زوجي يا قغه عينى
-اقعدي هنا 
=طب براحه .. قعدت اهوو 
-محفظتيش ليه 
=اقول الحقيقه !!
-اخلصي يا شروق محفظتيش ليه ؟ 
=اصل الحزب دا طويل جدا وصعب استنيتك تحفظهولى 
-......
= بتبصلي كدا ليه ! 
-نفسي ف مره اكمل زعيق معاكِ للاخر بقلب بطه بلدي قدام ملامحك البريئه دي 
=كلمتين تانى وهيغمى عليا هنا 
-طب تعالى قربي هنا 
=اقرب لييه !
-عشان لما يغمى عليكِ حضنى يلحقك 
=انت قليل الادب ع فكره ، واوعى بقى من هنا 
-ياهبله انتِ مراتي وانا جوزك 
=ايه دا ايوا ايوا سوغى اندمجت ، ها وايه تانى 
-تحفظي الورد حالاً معاكِ ربع ساعه هدخل اعملك سندوتشات واجي الاقيكِ حفظتى 
=مكنا حلويين ، دا ايه ياخويا الغجاله النكديه ديي 
-هنبقى حلوين بس احفظى الاول 
=طب كنت عايزه اسألك سؤال 
-ارغي 
=هو انت ممكن تتجوز عليا !
-انا متجوزك انتِ بالعافيه هعرف اجيب غيرك !! 
=يعنى لو كنت تعرف كنت هتتجوز ! 
-لا يا حبيبتى مقدرش 
=طب لو متت !! 
-اتكلي ع الله انتِ بس وسهله 
=ايييه !
-قصدي بعد الشر عليكِ يا حبيبتى وهو انا اقدر اعيش من غيرك 
=بحسسب 
-طب مش هنحفظ بقى 
=طب سؤال تانى 
-لا 
=دا وبس دا وبس 
-اشجيني 
=هو القلم اللي بنكتب بيه ونفضل محتوينه وحضنينه لما بنسيبه ويفقد احساس الاحتواء بيكون حاسس بايه ! 
-شروق الساعه ف ايدك كام ؟! 
=9 
-حلو يعنى مجتش 12 ، الاوفر ثينكنج دا بيعمل ايه ف الساعه دي ! 
=مش عارفه بس اتفضل جاوبنى
-اتنيلى احفظي يا شروق 
=طب جاوبنى وهحفظ والله 
-عارفه الخازوق بيحس انه اتخزوق كدا بالظبط 
=يا قلبي عليه 
-يا قلبي انا اللي هيتجلط دلوقتى 
=خلاص خلاص سكت اهو 
-طب هدخل اجيب السندوتشات واجيلك 
=انسسس 
-ايه تانى 
=متقومش خليك قاعد وانا هحفظ والله بس متقومش 
-شكلي هضعف وهنبقى الحفظ النهارده 
=دي فكره هايله 
-طب عقاباً ليكِ هتحفظي وردين 
=يوووه انت بتعاملنى كدا ليه انت معندكش عيال ! 
-لا معنديش عيال غيرك يا قمر انت
=انت لو عايزني احفظ المصحف كله دلوقتى مش هقولك لأ 
-ههههههه اتنيلى انتِ قادره ع الورد بتاعك 
=سيبنى انصب بغاحتي لو سمحت 
-عايز اعترفلك بحاجه 
=خونتنييييي ، هونت عليك يا انس بعد كل العشره دي تخوني !! 
-خونتك ايه بس يا بنت الهبله ، ثم ان احنا مبقالناش شهر متجوزين 
=ولو برضو متجوزيين ، اومال هتعترفلي بايه .. اوعى تقول ان انت 
-انا ايه ! 
=اللي اكلت صينية المكرونه اللي كانت ف الفغن امباغح 
-ع فكره انا صحيت الساعه 2 لقيتك متربعه وبتاكلي فيها لوحدك ورميتى الصينيه بعد مخلصتيها ف الحوض!! 
=جعانه مكولش يعنى انت متجوزني عشان تنيمنى جعانه ! 
-لا اله الا الله وانا قولت حاجه بس اهو بترميها عليا وانتِ اللي اكلتيها ..
=طب خلاص خلاص قول كنت هتعترف بايه 
-انا هقول فعلا قبل متلبسينى مصيبه تانيه دلوقتى 
=هههههههه اسد يابنى في ايه 
-كنت عايز اعترفلك انى لو لفيت الدنيا دي كلها مش هلاقي واحده احبها زي مبحبك ،مستحيل الاقي التفاصيل دي ف حد تانى ، ومستحيل الطفوله والبراءه دي يتواجدو ف شخص غيرك حتى لو اتواجدوا انا مش عايز غيرك ، زوجه صالحه تصوني وتتقي ربنا فيا وتعاملنى كأبن هحتاج ايه تانى اكتر من كدا ! 
=طبعاً طبعاً انا كنت اخر نسخه ف السوق ومش هينزلوا مني تانى للاسف حظك حلو لحقتنى 
-وكنت عايز اعترفلك بحاجه تانيه 
=هييييح ايه 
-انسي كل الكلام اللي قولته من دقيقه دا اعتبرينى مقولتش حاجه 
=لأ انت قولت 
-لا مقولتش 
=افرد ايدك كدا بس 
-ملكيش دعوه بايدي 
=افرد بسس 
-اهوو 
=قولت والله 
-انتِ بتعملى ايه !! 
=ششششش ، هات ايدك التانيه 
-اهي
=نكمل خناق بكره 
-هبله والله 
=وبحبك 
-شرووق 
=بس بقى 
-طب والورد
=بعدين بعدين 
-طب ايدي 
=شششش تصبح ع خيير 

" اجدني طفله بين ثناياك..💛"

استعرضنا في موقع سمو الامير قصة حب من قسم " قصص حب " وهذه روايات حب من تأليفنا ، فاذا اعجبتك قصة الحب هذه فلتشاركها مع اصدقائك وتابعني اول باول ، واترك لنا جمله تشجعنا لنقوم بتاليف روايات حب كاملة ..
من قسم " قصص حب " ...

تعليقات